Un ghid pentru începerea unui loc de muncă!
Szabó Ibolya Beáta
Director Independent al Clubului Betterstyle".
Vă salut ca un reprezentant independent al Betterstyle! Acum, împreună cu ajutorul meu, putem merge pe calea succesului!
Cei mai importanți factori sunt:
- Decizie și Obiectiv:
- Timp: cât timp petreceți munca zilnică.
Tehnici si metode de organizare a timpului
Timpul este o resursa limitata si in scadere continua, iar modul in care il planificam diferentiaza persoanele productive de cele neproductive. Din cauza numarului mare de activitati pe care le avem de facut, pot interveni stresul, dezinteresul sau amanarea. Cu totii avem nevoie de un bun management al timpului, concretizat prin eficienta, sporirea productivitatii si indeplinirea obiectivelor propuse.
Incepe-ti ziua cu proiectul cel mai dificil la care ai de lucrat. Nu il lasa pe ultima suta de metri si lucreaza la el din timp, cateva ore pe zi, de obicei dimineata - atunci cand ai cea mai multa energie. Invata sa spui "Nu"!Nu raspunde afirmativ de fiecare data cand ti se solicita ajutorul. De multe ori, persoana care ti-l cere isi poate rezolva singura problemele.
"Nu mai poti recupera timpul pe care l-ai pierdut. Poti doar sa il folosesti mai bine in viitor." - Ashley Ormon
-Plan: proiectați-vă ziua. Dacă nu există nici un plan,nici un succes nu ai?!.
Fa-ti un plan cu activitatile pe care trebuie sa le faci intr-o zi, saptamana, luna sau chiar un an. Imparte-le in sarcini mai mici la care sa lucrezi constant si cu determinare.
Atunci cand te deplasezi, poti face multe activitati. Spre exemplu, poti da telefoane, scrie e-mail-uri sau asculta audiobook-uri. Nu este necesar sa pierzi vremea acasa pentru a face aceste lucruri, unde poti face ceva mult mai productiv.
Simplifica-ti sarcinile si renunta la cele inutile. Ocupa-te de fiecare activitate pe rand si concentreaza-te exclusiv asupra ei. Nu te apuca de mai multe lucruri deodata deoarece poti sa nu termini niciunul.
Vă arăt oportunitatea și aveți încredere în mine cu datoria mea de sponsorizare pentru a vă ajuta să progresați.
Un bun lider:
- devine lider, nu se naste lider
- stie sa isi motiveze echipa
- este creativ si gaseste mereu solutii la probleme
- este responsabil si competent
- nu ii este teama sa isi asume riscuri
- se asigura ca echipa lui intelege obiectivele proiectului
- coopereaza cu echipa, nu da ordine
- stie sa asculte ideile celor din jur si nu isi impune numai ideile proprii
- stie sa delege responsabilitati membrilor echipei
- creeaza o atmosfera destinsa, cere si ofera feedback, incurajeaza comunicarea intre oamenii cu care lucreaza
- isi sprijina echipa
- este un model pentru ceilalti
- lucreaza cu si pentru oameni
- da dovada de integritate
"Asa cum valorile personale influenteaza si directioneaza comportamentul unui individ, valorile organizationale influenteaza si directioneaza comportamentul echipei." - John Maxwell
Sponsorul dvs. nu va lucra pentru dvs.Aceasta este misiunea ta.
Procedând astfel, dacă acceptați ajutorul sponsorului dvs. și îl căutați pentru problemele care apar, iar progresul dvs. este garantat.
Nu spuneți niciodată că sponsorul dvs. nu vă ajută!
Cauta-l pe sponsorul tau.
Sponsorul are interesul moral să te ajute, pentru că ți-a arătat oportunitatea.
Sponsorul trebuie să-ți întărească liderii pentru a face progrese, pentru a ști unde îți aparții și pentru a obține ajutor în viitor.
Build:
Prezentați o rețea reprezentativă
Important:
Dacă nu puteti sa luati legatura cu sponsorul dvs. nu poate răspunde imediat la întrebările , întotdeauna mergeți în sus și găsiți liderul dvs., managerul de top.
Cum să începeți!
Si tu poti deveni ziua ceea ce visezi noaptea!
Familiarizați-vă cu compania și misiunea dvs., lucrați cu o multitudine de instrumente pentru sponsorul și rețeaua dvs. pentru a cunoaște cunoștințele de bază. Fără cunoștințe, nu veți putea să lucrați în mod corespunzător!
Veți sângera și nu veți vedea progresul care vă va determina să faceți astfel de afirmații:
Acest lucru nu merge, nu există nici un interes, nici o cerere.
Noțiuni de bază pentru cunoașterea companiei și a fluxurilor de lucru:
Puteți începe un sistem de formare online, unde puteți afla de la A la Z:
Cunoscând prezentarea companiei,
Fonduri inițiale,
Începător online,
Start-up Start Start (cu o sponsorizare de 15 zile)
Familiarizați-vă cu conceptele, livrarea generatoare de venituri, compania dvs. și sistemul dvs. de relații:
Document
https://drive.google.com/file/d/0B1jUq3GmhEQJbTUxNnlkVW9ObUE/view
Document Utilizați întotdeauna informațiile descrise în document și procedați corespunzător.
Alăturați-vă grupurilor noastre:
Betterstyle este grupul independent al României, unde fluxurile de informare și recunoaștere de primă mână:
https://www.facebook.com/groups/1417299155056981/
https://www.facebook.com/groups/BetterStyle/
Alăturați-vă acestor grupuri majore, care este indispensabilă!
În viitor, vă voi trimite o echipă proprie de echipe de reprezentanți, unde puteți obține informații și asistență în cadrul echipei.
Am câștigat câteva cunoștințe și am analizat mai atent cele mai importante lucruri. După aceea, dacă vă simțiți gata să lucrați, vă voi arăta ce să faceți în continuare.
Pe scurt, pot rezuma cum puteți decide în ce direcție trebuie să avem o mulțime de materiale de ajutor și aici sunt:
Experiența în cunoașterea produsului:
Aflați că produsele dvs. au o experiență proprie pentru a fi autentice.
Utilizați instrumentele de promovare a produselor
Te invitam asadar sa incepi o afacere Betterstyle si te convingi singur ca poti fi chiar TU propriul tau erou.
Activitate activă:
Pentru a arăta mai multe persoane la oportunitate. Trecerea de gânduri pozitive, care vă arată posibilitatea de a arăta progresul către oameni noi.
- Sponsorizare:
- Nimeni nu se naste Sponzor- oricine poate invata cum sa isi conduca propria afacere. Cu toate acestea, exista cateva calitati care te ajuta in drumul spre succes. Un sponzor trebuie sa aiba in primul rand viziune, sa fie determinat, sa invete din greseli, sa nu renunte atunci cand afacerea pare sa nu functioneze si cel mai important - sa iubeasca ceea ce face.
1. Are viziune
Saltul de la angajat la sponzor se face datorita viziunii si determinarii de a o materializa. Atunci cand ai o idee inovativa, si vrei sa o transformi intr-o afacere, vei avea curajul sa faci pasul spre viata de antreprenor.
E posibil ca viziunea ta sa nu fie impartasita de toti cei cu care lucrezi, de aceea e important, mai ales la inceput, sa iti formezi o echipa cu valori comune, formata din oameni care cred in afacerea ta si iti inteleg viziunea.
2. Ambitie, perseverenta si determinare
In orice domeniu, ca sa reusesti trebuie sa ai ambitie. Nu trebuie sa te lasi descurajat de momentele grele prin care cu siguranta vei trece, mai ales la inceputul vietii de antreprenor.
Oricare antreprenor de succes are perseverenta si determinarea necesare sa treaca peste orice obstacol si sa nu renunte la visul lui. Fa intotdeauna tot ce iti sta in putinta si nu renunta la afacerea ta atunci cand intervine un obstacol.
3. Ia decizii rapide si eficiente
Mai ales la inceput, antreprenorul este implicat in tot ce inseamna business. Mai tarziu, dupa ce afacerea incepe sa aiba succes, e esential ca el sa stie cum sa delegeresponsabilitatile membrilor echipei sale, pentru ca fiecare domeniu de activitate sa fie condus de un specialist.
Pana atunci, este normal ca antreprenorul sa se implice in totalitate in afacere si sa se asigure ca viziunea lui este respectata. Pentru asta, trebuie sa fie capabil sa ia decizii pe moment, de multe ori in conditii de stres si nesiguranta. Antreprenoriatul presupune riscuri, iar tu trebuie sa fii gata sa ti le asumi.
4. Este creativ si rezolva cu rapiditate problemele
Un antreprenor trebuie sa vina cu solutii, nu sa ridice probleme. O persoana care are o viziune si ambitia de a reusi, poate vedea rezolvarea acolo unde ceilalti membri ai echipei nu o fac. Un antreprenor bun este creativ si stie cum sa profite de toate oportunitatilecare ii apar in cale. Datorita capacitatilor lui de leadership, va vedea solutii acolo unde ceilalti vad numai probleme.
5. Cunoaste domeniul de activitate si e optimist
Este necesar ca antreprenorul abia pornit la drum sa cunoasca foarte bine domeniul in care va activa. Daca incepi o afacere fara sa ii stii bazele, te vei lovi de situatii pe care nu vei sti sa le gestionezi sau vei inregistra pierderi materiale.
Pentru a obtine succesul dorit, este esential sa gandesti mereu pozitiv si sa nu renunti atunci cand intampini un obstacol. Foarte multi oameni isi doresc sa isi inceapa propria afacere, dar nu o fac pentru ca se gandesc ca se gandesc la pierderi, nu la profit.
De ce sa pornesti la drum cu ganduri negative? Fii pozitiv, ai incredere in tine si gaseste-ti curajul sa devii un Lidel bun.
5 sfaturi pentru a incepe o afacere de succes
1. Trebuie sa cunosti domeniul si sa faci ceea ce iti place
Atunci cand incepi o afacere, sansele de reusita sunt mult mai mari daca ai activat in domeniul respectiv si stii cum functioneaza. La fel de important e sa faci ceea ce iti place. Stiai ca majoritatea afacerilor de succes sunt bazate pe un hobby sau o pasiune? Atunci cand faci ce iti place, te implici la maximum si faci orice ca sa reusesti.
2. Scrie-ti planul de afaceri
Desi nu este un pas foarte placut, este esential - planul de afaceri este baza succesului tau. In timp ce il scrii, iti conturezi conceptul de afacere, iti dai seama care sunt pasii pe care trebuie sa ii implementezi si care sunt eventualele probleme ce pot aparea. Daca nu stii sa iti scrii singur planul de afaceri, apeleaza la un profesionist. Nu sari peste acest pas important.
3. Cerceteaza piata
Poate ideea ta de afacere ar un avea succes imens daca ar fi implementata in alt oras sau alta tara. De aceea, trebuie sa cunosti piata foarte bine inainte sa iti deschizi afacerea. Aici nu e vorba numai de potentialii clienti, ci si de produsele sau serviciile pe care vrei sa le oferi. Asigura-te ca ceea ce vinzi va fi cumparat, astfel incat afacerea ta sa aiba succes.
4. Creeaza-ti o echipa profesionista
Ca antreprenor, nu le poti face singur pe toate. Apeleaza la specialisti in domeniu (financiar, vanzari, comunicare etc.) si invata cum sa delegi sarcinile astfel incat echipa ta sa lucreze eficient. Creeaza un mediu de lucru prietenos si trateaza-ti angajatii cu respect. Motiveaza-i sa lucreze nu numai pentru beneficiile financiare, ci si din placere.
5. Gaseste-ti un mentor sau un partener cu experienta
La inceput de drum, este important sa ai parte de suport din partea unei persoane cu experienta in domeniul antreprenorial. De aceea, un mentor sau un partener cresc sansele de succes ale unei afaceri noi. In plus, nu vei avea profit de la inceput, asa ca e important sa te poti baza pe suportul financiar al unui afiliat.
"Munca pe care o faci va ocupa o mare parte din viata ta, iar singurul mod prin care sa te simti cu adevarat satisfacut este sa faci ceea ce crezi tu ca e o munca extraordinara si sa iubesti ceea ce faci." - Steve Jobs
Vă mulțumesc foarte mult pentru faptul că ați avut încredere în mine și, prin urmare, îmi datorez responsabilitatea de a vă oferi maximum de toate cunoștințele pe care le-am învățat până acum și de a vă ajuta să faceți progrese în prezența voastră.
Articol scris de,
Szabó Ibolya Beáta
Director Independent al Clubului Betterware".